+38(044) 280-67-40
Україна, 01011, Київ, вул. Рибальська, 2, офіс 105
Цей сайт створено для пошуку професійних юридичних послуг. Якщо Вам потрібна правова допомога або якщо Ви правник і хочете допомогти - Вам сюди !
Мені потрібна правова допомога Я - правник і хочу допомогти

Часті питання

Для чого цей сайт?
Цей сайт створено для того, щоб кожна людина в Україні мала можливість дізнатися як можна вирішити її проблему правовим шляхом і зробити це разом з експертом-правником. Простір Pro Bono адмініструє команда Української фундації правової допомоги. Детальніше
Хто може бути користувачами сайту?
Сайт можуть використовувати клієнти та провайдери правової допомоги. Клієнтом сайту може стати будь-яка людина, яка потребує правової допомоги. Провайдером правової допомоги може стати: юрист, адвокат, юридична клініка, юридична компанія, адвокатське бюро чи об’єднання, юридичний відділ бізнес-компанії, нотаріус. Детальніше
Чи обов’язково реєструватись на сайті?
До моменту реєстрації Ви не зможете повноцінно використовувати весь функціонал сайту. Вам відкриті для перегляду лише загальні відомості про користувачів. Якщо Ви потребуєте правової допомоги (Клієнт), Вам потрібна попередня реєстрація для того щоб: звернутись до обраного Вами за фільтрами Провайдера по допомогу звернутись по допомогу на “Стрічці запитів” Якщо Ви бажаєте надавати правову до... Детальніше
Як відбувається спілкування Провайдера правової допомоги та Клієнта в межах сайту?
Провайдер та клієнт спілкуються за справою, обмінюються необхідними документами через особисту електронну пошту на цьому сайті. Вікно електронної пошти відкривається у той момент, коли клієнт натискає кнопку “Звернутись за допомогою”. Після натискання клієнтом кнопки “Звернутись за допомогою”, з’являється форма попереднього запиту, яку клієнт має заповнити. Таким чином провайдер отримує першу інф... Детальніше
З якими справами можна звертатись на сайт?
Справи суспільної корисності (Pro Bono справи). Наша команда орієнтується на справи, які мають суспільну корисність, тобто від їх вирішення залежить добробут не лише якоїсь конкретної приватної особи, а принаймні групи людей або всього суспільства. Наша команда шукає такі справи в середовищі громадських організацій, волонтерів, ініціативних груп людей. Нам також цікаві справи соціально орієнтовано... Детальніше
Що означає індикатор "Допомога Pro Bono" в профайлі Провайдера правової допомоги?
Готовність провайдера надавати в даний момент правову допомогу безкоштовно (pro bono) залежить від його бажання увімкнути зелений індикатор у своєму аккаунті. Якщо зелений індикатор "Допомога Pro Bono" не увімкнений, це означає, що провайдер не готовий у даний момент працювати безоплатно. У такому випадку клієнт повинен розуміти що правник може запропонувати заплатити за свої послуги. Якщо Ви розр... Детальніше
Якщо у мене виникло непорозуміння з Провайдером/Клієнтом під час вирішення справи?
У випадку виникнення непорозумінь між провайдером та клієнтом, обидві сторони можуть звернутись до адміністратора сайту за контактами, вказаними на головній сторінці сайту. Адміністратор компетентний допомогти лише у вирішенні непорозумінь, які стосуються правил використання сайту та правил взаємодії на умовах pro bono. Адміністратор не є компетентним у вирішенні питань правового характеру. Детальніше
Чи бачить хтось деталі справи Провайдера правової допомоги та Клієнта?
Інформація, якою обмінюються клієнт та провайдер правової допомоги є конфіденційною. До конфіденційної інформації ніхто не має доступу. Така інформація зберігається в особистій електронній пошті клієнта та провайдера. Конфіденційність не стосується інформації, яка розміщена клієнтом на “Стрічці запитів” самостійно (дивись питання “Що таке Стрічка запитів”) Детальніше
Скільки коштує правова допомога на сайті?
Провайдери в межах сайту можуть надавати правову допомогу на умовах pro bono та на комерційних умовах. Вартість роботи за Вашою особистою комерційною справою Ви можете дізнатись у провайдера, надіславши йому запит, або ж в профайлі провайдера у розділі “Послуги та вартість”. Правова допомога на умовах pro bono надається провайдерами безкоштовно (виключення можуть становити окремі витрати, такі... Детальніше
Якщо я Клієнт, як мені переконатись, що на сайті справжні адвокати?
Профайл кожного адвоката, зареєстрованого на сайті, звірено з офіційним реєстром адвокатів на сайті Національної асоціації адвокатів України. Профайл перевіреного адвоката відмічено позначкою “Профайл адвоката перевірено в ЄРАУ”. УВАГА: перевірка стосується лише адвокатів та не відноситься до юристів, юридичних компаній, юридичних клінік, адвокатських об’єднань. Детальніше
Якщо я Клієнт, як мені вибрати провайдера правової допомоги?
Ви можете легко обрати необхідного Вам провайдера правової допомоги,використовуючи фільтри: спеціалізація провайдера; регіон проживання та роботи; категорія клієнтів, з якими працює провайдер; статус провайдера (юрист, адвокат, юридична клініка, юридична компанія, адвокатське бюро, юридичний відділ бізнес-компанії, нотаріус, організація громадянського суспільства). Детальніше
Якщо я Клієнт, як я можу запитати про правову допомогу?
Ви можете запитати про правову допомогу двома способами. Перший, це особисто звернутись до обраного Вами за фільтрами Провайдера правової допомоги. Другий, це описати Вашу проблему на сторінці “Стрічка запитів”. Детальніше
Що таке “Стрічка запитів”?
“Стрічка запитів” існує для того, щоб провайдери могли виявляти ініціативу та самостійно пропонувати клієнтам допомогу у вирішенні правових питань. Якщо Ви зареєстрований Клієнт сайту і у Вас є правове питання, Ви можете розмістити його на “Стрічці запитів”, заповнивши таку інформацію: регіон, у якому має бути надана допомога; опис справи; дедлайн вирішення питання. Після цього справа буде опублі... Детальніше
Якщо я Клієнт, як я можу отримати правову допомогу безкоштовно?
В межах сайту правова допомога може бути надана на умовах pro bono, тобто - безкоштовно. Є одна умова: Ваш запит має бути соціального характеру. Провайдери правової допомоги - партнери Простору Pro Bono готові працювати безкоштовно у справах, які представляють суспільний інтерес. Готовність провайдера надавати в даний момент правову допомогу безкоштовно (pro bono) залежить від його бажання увімк... Детальніше
Якщо я Клієнт, скільки часу я буду очікувати на відповідь на мій запит від Провайдера правової допомоги?
Термін виконання Вашого запиту обговорюється самостійно з обраним Вами Провайдером правової допомоги. Водночас, розміщаючи свій запит на “Стрічці запитів” Ви можете вказати дедлайн для вирішення Вашої проблеми (дивись питання “Що таке Стрічка запитів”). Детальніше
Якщо я Провайдер правової допомоги, як я отримаю плату за свої послуги?
Сума і строки оплати визначаються індивідуально між Вами та Клієнтом. У найближчий час буде доступна можливість оплати через сайт. Детальніше