+38(044) 280-67-40
Україна, 01011, Київ, вул. Рибальська, 2, офіс 105

Як відбувається спілкування Провайдера правової допомоги та Клієнта в межах сайту?

Провайдер та клієнт спілкуються за справою, обмінюються необхідними документами через особисту електронну пошту на цьому сайті. Вікно електронної пошти відкривається у той момент, коли клієнт натискає кнопку “Звернутись за допомогою”. Після натискання клієнтом кнопки “Звернутись за допомогою”, з’являється форма попереднього запиту, яку клієнт має заповнити. Таким чином провайдер отримує першу інформацію про правову проблему клієнта. Подальше спілкування передбачає визначення провайдером можливості вирішення проблеми клієнта, оцінку вартості послуг та повідомлення про це клієнта. У випадку готовності провайдера вирішити проблему клієнта на умовах pro bono, це має бути оговорено також на початку співпраці. Після узгодження основних умов, починається співпраця клієнта та провайдера. Завершення справи відповідає закриттю вікна листування в електронній пошті за цією конкретною справою. Завершення справи означає, що провайдер та клієнт вирішили правове питання та, якщо це була не pro bono справа, то відбулась оплата послуг провайдера. Після завершення справи та закриття вікна листування електронної пошти клієнту та провайдеру пропонується зберегти історію листування, відправивши її на особисту електронну пошту. УВАГА! У випадку відмови користувачів від направлення історії листування на особисту електронну пошту, вона автоматично видаляється з сервісу. Після завершення справи та закриття вікна листування електронної пошти клієнту та провайдеру пропонується заповнити форму зворотнього зв’язку. Форма зворотнього зв’язку являє собою перелік питань та можливість встановити рейтинг провайдеру та клієнту відповідно за результатами співпраці.