+38(044) 280-67-40
Україна, 01011, Київ, вул. Рибальська, 2, офіс 105
Цей сайт створено для пошуку професійних юридичних послуг. Якщо Вам потрібна правова допомога або якщо Ви правник і хочете допомогти - Вам сюди !
Мені потрібна правова допомога Я - правник і хочу допомогти

Клієнти VS Провайдери правової допомоги. Права та обов’язки

Клієнти VS Провайдери правової допомоги. Права та обов’язки

Користувачі сайту: Провайдери правової допомоги

  1. Після того як Ви зареєструвались в особистому профайлі як провайдер правової допомоги, Ви можете отримувати запити від зареєстрованих клієнтів.
  2. Ви отримаєте повідомлення про надходження запиту від клієнта через вікно електронної пошти в межах особистого профайлу.
  3. Ви маєте право отримати всю необхідну інформацію від клієнта для розуміння того, чи можете Ви вирішити проблему клієнта, яким чином та скільки це буде коштувати.
  4. Ви маєте право самостійно встановлювати вартість Ваших послуг у конкретній справі.
  5. Ви маєте право звернутись до адміністратора сайту у випадку виникнення спірних моментів у співпраці з клієнтом за контактами, вказаними на сайті.

Провайдери правової допомоги, реєструючись на сайті, погоджуються:

  1. приймати запити від Клієнтів на правову допомогу
  2. відповідати на запити Клієнтів протягом двох робочих днів, крім попередньо узгоджених з Клієнтом ситуацій
  3. якщо ви працюєте за фінансову винагороду, повідомляти Клієнта про вартість своїх послуг одразу після викладення Клієнтом обставин справи
  4. періодично брати в роботу справи на умовах pro bono від Простору
  5. надавати Адміністратору зворотній зв’язок після реалізованої справи (форма зворотнього зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між адвокатом та клієнтом)

Користувачі сайту: Клієнти

  1. Після того як Ви зареєструвались в особистому профайлі як клієнт, Ви можете надсилати запити до провайдерів правової допомоги через вікно електронної пошти в межах особистого профайлу.
  2. У Ваших інтересах надати всю необхідну інформацію провайдеру для визначення того, чи може він вирішити Вашу проблему, яким чином та скільки це буде коштувати.
  3. Ви можете погодитись або відмовитись від співпраці з провайдером після повідомлення Вас провайдером щодо вартості послуг у конкретній справі.
  4. Ви маєте право отримати обґрунтований висновок провайдера щодо актуальності завершення Вашої справи.
  5. Ви маєте право звернутись до адміністратора сайту у випадку виникнення спірних моментів за контактами, вказаними на сайті.

Клієнти, реєструючись на сайті, погоджуються:

  1. надавати Провайдеру всю необхідну та достовірну інформацію для вирішення справи
  2. відповідати на запити Провайдера протягом двох робочих днів, крім попередньо узгоджених з Провайдером ситуацій
  3. надавати Адміністратору зворотній зв’язок після реалізованої справи (форма зворотнього зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між провайдером та клієнтом)

Після реєстрації Клієнт може звернутися до Провайдера по правову допомогу. Для цього Клієнт має попередньо обрати провайдера, використовуючи наявні фільтри (спеціалізація провайдера, регіон проживання та роботи, категорія клієнтів, з якими працює провайдер, статус провайдера). Обравши провайдера, клієнт може звернутись до нього, натиснувши кнопку “Звернутись за допомогою”. Звернутись до провайдера можуть лише зареєстровані користувачі. Провайдер не має можливості самостійно звертатись до клієнта та пропонувати свої послуги.

Назад до списку