probono.info@gmail.com
Зателефонуйте нам +38(044) 280-67-40
Україна, 01011, Київ, вул. Рибальська, 2, офіс 105
Цей сайт є відкритим Простором Pro Bono: якщо Вам потрібна правова допомога або якщо Ви правник і хочете допомогти - Вам сюди !
Мені потрібна правова допомога Я - правник і хочу допомогти

Правила

Цей сайт створено для того, щоб кожна людина в Україні мала можливість дізнатися як можна вирішити її проблему правовим шляхом і зробити це разом з експертом-правником.

Простір Pro Bono створює можливість правникам проявити свою соціальну активність - допомогти людям, які не мають можливості заплатити за професійні послуги юриста. Це називається роботою на благо суспільства, або Pro Bono.

Простір Pro Bono адмініструє команда Української фундації правової допомоги.

Як ми працюємо

Наша команда орієнтується на справи, які мають суспільну корисність, тобто від їх вирішення залежить добробут не лише якоїсь конкретної приватної особи, а принаймні групи людей або всього суспільства. Наша команда шукає такі справи в середовищі громадських організацій, волонтерів, ініціативних груп людей. Нам також цікаві справи соціально орієнтованого бізнесу. Для допомоги цим людям наша команда працює зі справою, виокремлює юридичну складову після чого ми намагаємося знайти правників, які готові за неї взятися. Такі справи ми публікуємо на головній сторінці нашого сайту.

Якщо у Вас приватна справа і Вам потрібна допомога кваліфікованого правника - на нашому сайті Ви можете знайти і звернутися до нього самостійно. Готовність провайдера надавати в даний момент правову допомогу безкоштовно (pro bono) залежить від його бажання увімкнути зелений індикатор у своєму аккаунті. Якщо зелений індикатор "Допомога Pro Bono" не увімкнений, це означає, що провайдер не готовий у даний момент працювати безоплатно. У такому випадку клієнт повинен розуміти що правник може запропонувати заплатити за свої послуги. Якщо Ви розраховуєте, що Вашу справу правник буде вести безкоштовно, будь ласка, потурбуйтеся роз'яснити на яку саме соціальну користь спрямоване вирішення вашої проблеми.

Правники, які є користувачами цього сайту, час від часу повинні брати в роботу соціальні справи громадських організацій та ініціатив та супроводжувати їх безкоштовно. Це умова використання нашого веб-сайту.

Фактично, цей сайт працює як біржа: шукайте, знаходьте, домовляйтеся.

Провайдери правової допомоги, реєструючись на сайті, погоджуються:

  1. приймати запити від Клієнтів на правову допомогу
  2. відповідати на запити Клієнтів протягом двох робочих днів, крім попередньо узгоджених з Клієнтом ситуацій
  3. якщо ви працюєте за фінансову винагороду, повідомляти Клієнта про вартість своїх послуг одразу після викладення Клієнтом обставин справи
  4. періодично брати в роботу справи на умовах pro bono від Простору
  5. надавати Адміністратору зворотній зв’язок після реалізованої справи (форма зворотнього зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між адвокатом та клієнтом)

Клієнти, реєструючись на сайті, погоджуються:

  1. надавати Провайдеру всю необхідну та достовірну інформацію для вирішення справи
  2. відповідати на запити Провайдера протягом двох робочих днів, крім попередньо узгоджених з Провайдером ситуацій
  3. надавати Адміністратору зворотній зв’язок після реалізованої справи (форма зворотнього зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між провайдером та клієнтом)

Після реєстрації Клієнт може звернутися до Провайдера по правову допомогу. Для цього Клієнт має попередньо обрати провайдера, використовуючи наявні фільтри (спеціалізація провайдера, регіон проживання та роботи, категорія клієнтів, з якими працює провайдер, статус провайдера). Обравши провайдера, клієнт може звернутись до нього, натиснувши кнопку “Звернутись за допомогою”. Звернутись до провайдера можуть лише зареєстровані користувачі. Провайдер не має можливості самостійно звертатись до клієнта та пропонувати свої послуги.

Навіщо потрібна реєстрація на сайті?

До моменту реєстрації Ви не зможете повноцінно використовувати весь функціонал сайту. Вам відкриті для перегляду лише загальні відомості про користувачів. Також, якщо Ви - Клієнт, то не зможете звернутись до Провайдера по допомогу без попередньої реєстрації. Якщо Ви бажаєте надавати правову допомогу (Провайдер), натисніть на головній сторінці кнопку “Я - правник і хочу допомогти”. Якщо Вам необхідно отримати правову допомогу (Клієнт), на головній сторінці натисніть кнопку “Мені потрібна правова допомога”. Як Провайдери, так і Клієнти обов’язково мають заповнити всі поля реєстрації, включаючи фото/логотип організації.  Чим більше особистої інформації буде внесено до Вашого профайлу, тим більша ймовірність становлення довірливих та довгострокових взаємовідносин в межах сайту.

Спілкування провайдера та клієнта. Особиста електронна пошта

Провайдер та клієнт спілкуються за справою, обмінюються необхідними документами через особисту електронну пошту на цьому сайті. Вікно електронної пошти відкривається у той момент, коли клієнт натискає кнопку “Звернутись за допомогою”.
Після натискання клієнтом кнопки “Звернутись за допомогою”, з’являється форма попереднього запиту, яку клієнт має заповнити. Таким чином провайдер отримує першу інформацію про правову проблему клієнта.
Подальше спілкування передбачає визначення провайдером можливості вирішення проблеми клієнта, оцінку вартості послуг та повідомлення про це клієнта. У випадку готовності провайдера вирішити проблему клієнта на умовах pro bono, це має бути оговорено також на початку співпраці. Після узгодження основних умов, починається співпраця клієнта та провайдера.
Завершення справи відповідає закриттю вікна листування в електронній пошті за цією конкретною справою. Завершення справи означає, що провайдер та клієнт вирішили правове питання та, якщо це була не pro bono справа, то відбулась оплата послуг провайдера.
Після завершення справи та закриття вікна листування електронної пошти клієнту та провайдеру пропонується зберегти історію листування, відправивши її на особисту електронну пошту. УВАГА! У випадку відмови користувачів від направлення історії листування на особисту електронну пошту, вона автоматично видаляється з сервісу.
Після завершення справи та закриття вікна листування електронної пошти клієнту та провайдеру пропонується заповнити форму зворотнього зв’язку. Форма зворотнього зв’язку являє собою перелік питань та можливість встановити рейтинг провайдеру та клієнту відповідно за результатами співпраці.

Користувачі сайту: Провайдери правової допомоги

  1. Після того як Ви зареєструвались в особистому профайлі як провайдер правової допомоги, Ви можете отримувати запити від зареєстрованих клієнтів.
  2. Ви отримаєте повідомлення про надходження запиту від клієнта через вікно електронної пошти в межах особистого профайлу.
  3. Ви маєте право отримати всю необхідну інформацію від клієнта для розуміння того, чи можете Ви вирішити проблему клієнта, яким чином та скільки це буде коштувати.
  4. Ви маєте право самостійно встановлювати вартість Ваших послуг у конкретній справі.
  5. Ви маєте право звернутись до адміністратора сайту у випадку виникнення спірних моментів у співпраці з клієнтом за контактами, вказаними на сайті.

Користувачі сайту: Клієнти

  1. Після того як Ви зареєструвались в особистому профайлі як клієнт, Ви можете надсилати запити до провайдерів правової допомоги через вікно електронної пошти в межах особистого профайлу.
  2. У Ваших інтересах надати всю необхідну інформацію провайдеру для визначення того, чи може він вирішити Вашу проблему, яким чином та скільки це буде коштувати.
  3. Ви можете погодитись або відмовитись від співпраці з провайдером після повідомлення Вас провайдером щодо вартості послуг у конкретній справі.
  4. Ви маєте право отримати обґрунтований висновок провайдера щодо актуальності завершення Вашої справи.
  5. Ви маєте право звернутись до адміністратора сайту у випадку виникнення спірних моментів за контактами, вказаними на сайті.

Вирішення непорозумінь між Провайдерами та Клієнтами

  1. У випадку виникнення непорозумінь між провайдером та клієнтом, обидві сторони можуть звернутись до адміністратора сайту за контактами, вказаними на головній сторінці сайту.
  2. Адміністратор компетентний допомогти лише у вирішенні непорозумінь, які стосуються правил використання сайту та правил взаємодії на умовах pro bono.
  3. Адміністратор не є компетентним у вирішенні питань правового характеру.

Відповідальність власника сайту

Простір Pro Bono не несе відповідальність за якість наданих провайдерами правової допомоги послуг та не несе відповідальність за достовірність інформації, наданої клієнтом провайдеру.

 

Новини Простору Pro Bono